torsdag 12 november 2009

Carol, älskade syster

Jag tror att människor som man vistas med i sitt liv finns där av en specifik anledning. Det kan antingen vara för en period eller för resten av livet. Relationen emellan kan också se olika ut, beroende på hur man förhåller sig till varandra. Ett av de starkare banden, som jag har till mina medmänniskor, har jag till min syster – en underbar tjej, syster, vän etc. Inte ens en C-uppsats skulle lyckas med att förmedla hur mycket jag uppskattar henne, men för att sammanfatta det med några rader:

Du är den tysta ängeln som fångar mig efter mina fall då mina vingar har svårt att komma ihåg hur man flyger. För om tvillingsjäl skulle rimma på något, skulle det vara du.

Med ord som tagit riksvägen av mitt hjärta: Jag älskar dig.



/Claudia ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :) ♥